top of page

THINK BIG, ACT BIG!

You always hear the top of the top talking like that.

Why is that?

Ondertussen wordt het mij in ieder geval steeds duidelijker.

Het blijft niet alleen bij groot denken! Inmiddels gebeuren er ook échte grote dingen!

HOMEST*RS zit in de next level!

Wauw...wat heb ik wéér 3 geweldige weken achter de rug!

Iedere dag was vol gepland op een paar enkele dag na.

Op 1 mei en op de zondagen heb ik het wat rustiger aan gedaan.

1 mei omdat ik voelde dat ik het nodig had...ik kon het niet vatten wat er allemaal aan t gebeuren was de 10 dagen voordien. Ik voelde dat ik even ter plekke moest blijven trappelen om alles te laten zakken...er stonden me nog 10 van dit soort dagen te wachten!

Wat een voorrecht om te voelen en te zien wat goed voor me is.

Dit is een andere manier van leven en het is mijn nieuwe leven geworden.

Geen zorgen, geen stress, alleen maar voelen en wéten wat goed is.

Sommige noemen het : “ volg je hart!”

De zondagen heb ik vrij gehouden omdat ik heel graag gebruik maak van de enorme positieve kracht en energie die vrijkomt tijdens een ochtend “church”.

Het is zalig om samen, zonder blozen of blikken, te dansen te lachen, te bidden en vooral te zingen in een daarvoor mooi uitgedoste kerk.

Iedere zondag, in de hele vroege uurtjes, worden nog moeite nog tijd bespaart om alles perfect te versieren, stoelen te plaatsen, banners op te hangen, bloemboeketten te schikken, beamer en muziekapparatuur te installeren want...door de week zijn het meestal speel, turn of studeerzalen in scholen die op zondag een andere functie krijgen.

Iedere community heeft zo zijn eigen “plek” en manier van invulling.

Hoe mijn agenda gevuld werd is nog steeds een raadsel.

Alles kwam in perfecte timing en volgorde.

Voor mijn vertrek had ik nog géén vaste afspraken staan.

Dat ik een afspraak met Shiloh wilde en natuurlijk een paar keer een bezoek zou brengen aan the Haven, stond vast.

Ik wou Jeroen zien, Gart spreken, Didier bijpraten, Felicity ontmoeten én natuurlijk een flink aantal uren met Yolanda doorbrengen. Wellicht kon ik een aantal dagen gebruiken om te schrijven en het strand en de omgeving zouden daarvoor een perfecte inspiratie bron zijn.

Iets zij me wel dat ik niks vast moest afspreken en zeker niet in het begin.

Dit zou in de laatste week kunnen omdat ik dan ook gelijk wist wat er in de weken vooraf zou gebeuren, dat wat ik van hieruit niet kon weten....

De school en het nachtcentrum hielden er rekening mee dus zo kon ik me laten leiden door mijn gevoel én ingaan op verschillende mogelijkheden die mijn pad kruiste.

Ondertussen wéét ik hoe het werkt!

Vanaf het moment dat ik in Afrika land tot ik weer voet op Belgische bodem zet....loop ik over van energie!

Krachtige positieve energie die me zomaar aangeboden wordt.

Niet uit een flesje, niet uit een potje....nee....menselijke overdraagbare energie!

Zalig om te mogen ontvangen, zalig om te mogen geven!

Ik heb niet stilgezeten...van kuieren op het strand én verder schrijven aan mijn boek is niks maar dan ook niks in huis gekomen.

Oké, dat is jammer maar dat kuieren doe ik hier wel weer, het is gelukkig lente en redelijk mooi weer én dat boek verder schrijven...tja, misschien moet ik daarvoor toch een weekje Spanje boeken! :-)

Als ik zie hoe alles nu naar een ander en vooral hoger niveau getild is, kan ik alleen maar trots en tevreden zijn!

Ik merk dat er in een paar maanden, tussen januari en nu, enorm veel veranderd is.

Verandering is niet het juiste woord.....GROEI is wel het juiste woord!

Er is nog zoveel te doen en nog zoveel mogelijk....waarom zou ik klein en eenvoudig blijven denken?

Een persoonlijke ontmoeting met de consul van Nederland, een contract met een betaalkaart waar HOMEST*RS de charity voor is, de dochter van de ex-president met wie we zeker gaan partneren....een bijzondere ontmoeting met een oudere dame....the giver....de bookproducer....

Alles wijst erop dat HOMEST*RS bedoeld is om “groot” te zijn!

De structuur is daarom gewijzigd.

Think big = Act big geworden!

Alleen kan ik het niet en dus zijn er nieuwe, betere afspraken en samenwerkingsovereenkomsten gemaakt.

Vrijdag is er het eerste “ST*R” event waar iedereen welkom is.

Ik leg dan de werking van HOMEST*RS uit, beantwoord alle vragen én misschien wel net zo belangrijk:

Ik vertel mijn verhaal zonder nuances zodat iedereen kan leren wat het is om je droom ook écht te mogen léven!

Niemand krijgt het cadeau...dat is ook duidelijk maar als je iets héél graag wilt, kun je er zonder moeite ook hard voor werken en dan zie je het gebeuren!

Het harde werken wordt beloond door resultaat! Resultaat dat je zelf kunt be-invloeden.

Ik help je graag op weg.....

Als ik terugkijk naar 1,5 jaar geleden....toen stond ik met mijn handen in het haar...niet weten wat te doen met mijn verdere leven.

Nu loopt er een project in Zuid-Afrika, ik geef lezingen, ik ben een boek aan t schrijven, ik organiseer events voor ondernemers én er zit nog een nieuw project voor ondernemers in de pijplijn.

Ik ben betrokken bij een groots event in Kaapstad waarbij het hele nieuwe stadion ingezet zal worden als locatie!

Daarnaast organiseer ik nog allerlei activiteiten in Belgie en S.A én run ik ons huishouden samen met mijn gezin!

Er komt een boek, een lied én allerlei leuke events die ervoor gaan zorgen dat er zoveel mogelijk HOMELESS People een andere, betere toekomst krijgen!

THINK BIG?

ACT BIG!

Een BIG-maan-dag gewenst!

Tot vrijdag!

Liefs,

Gemma


bottom of page