top of page

HOE DIEP ZIT JOUW LEVENSDROOM?

Hoe diep zit jouw échte levensdroom?

Afgelopen vrijdag stond ik voor een zaaltje met enthousiaste volgers die graag betrokken zijn bij mensen helpen, een goed doel willen ondersteunen én projecten in het zuiden een hart onder de riem steken.

Het was een genot om mijn “verhaal” te mogen delen met deze groep, dank je wel daarvoor maar nog meer bedankt voor alle steun, support en goede tips die op een leuke manier naar boven zijn gekomen.

Samen hebben we de volgende stap voor HOMEST*RS gezet en samen kunnen we hierdoor nog meer straatarme mensen in Zuid-Afrika helpen!

De overkoepeling tussen Noord en Zuid wordt steeds belangrijker.

De oude millennium doelstellingen zijn bijlange na niet gehaald en er staan opnieuw een aantal nieuwe doelen genoteerd.

Niet alleen voor ons...maar voor de héle wereld!

Juist daarom is het belangrijk dat niet alleen de grote maar ook de kleine v.z.w’s met regelmaat in de “spotlight” staan.

Er zijn zoveel mensen uit het noorden betrokken bij de ontwikkeling van en voor de mensen in het zuiden dat het eigenlijk raar is dat daar niet meer aandacht aan gegeven wordt. Alleen in België zijn er al 606 geregistreerde onderneminkjes die moeite noch tijd of energie sparen om ook maar een paar eurocenten bij elkaar te krijgen. Ze kopen er schoolspullen voor of stellen een onderwijsplan op, slaan waterputten, leggen groentetuintjes aan of kopen een dozijn kippen of ... kortom we begeleiden hen naar een zelfredzaam bestaan, nu of in de toekomst!

Voor ons westerlingen lijkt dit MICRO maar het is MACRO voor dat éne dorp of dat bewuste schooltje of die ene groep mensen die daardoor wel een duwtje in de rug krijgen en het lichtpuntje zien in hun toekomst!

Wij maken voor hen wél degelijk het verschil!

Er is mij altijd geleerd dat vele kleintjes één groot maken...dus ben ik oprecht blij met ieder stapje want ik weet dat ik het x7 mag doen voor wat het betekent voor het zuiden!

Dat geeft nog eens energie, hé!

Mijn visie wordt door deze events steeds duidelijker!

“ I can see clearly now...”

hoor ik mezelf steeds vaker neuriën.

Het is heerlijk om zelf mijn stoeptegel te leggen.

Dan een keer naar links om daarna weer naar rechts uit te wijken met steeds een helder en klare kijk op mijn doel! Ook dat is een waardevol onderdeel van mijn levensdroom!

Iedere tegel is goed want het levert altijd op!

De ene keer financiële middelen, de andere keer een belangrijk netwerk, de andere keer een mooie samenwerking en alleen al daarover kan ik uren vertellen.

Op het moment dat je de juiste focus te pakken hebt, stopt het niet meer!

De meest onwaarschijnlijke dingen gebeuren, zonder moeite en dat maakt me happy!

Ik kan genieten van de signalen, de bevestigingen, de tekens die mij leiden naar mijn volgende tegel....ik zit op de juiste frequentie en luister daardoor dus ook naar de juiste muziek!

Wat is jouw échte levensdroom?

Heb je er al eens diep over nagedacht?

Weet je het nog niet?

Wéét je het wel maar durf je de stap niet te zetten of weet je niet hoe?

Heb je nood aan een sparringpartner die weet hoe het voelt?

Kijk dan eens op mijn website:

gemmademandt.wix.com/homestars en schrijf je in voor de workshop: “living my dream” of volg een lezing zodat jij ook je diepe droom kunt gaan léven, het mag!

“The meaning of life is to find your gift & purpose of life is to give it away!” (Pablo Picasso)

Geniet van Pink-ST*R-maandag!

Liefs,

Gemma


bottom of page