top of page

It's all about Hope, Faith & Love!

Dat er in de wereld van alles aan de hand is, is geweten.

Veel negatieve maar zeker ook véél positieve dingen. It's changing in all his way.

De jaren '70 ....wie herinnert zich nog de oliecrisis? De autoloze zondagen? De 1,5 miljoen Cambodjanen die omkomen door uithongering, ziekten en executies? De koude oorlog? De draagplicht van valhelmen en autogordels? De start van de geboortebeperking in China en India? De popgroep ABBA die het ene succes na het andere boekt? Het begin van de vele mijnsluitingen...en tevens het begin van mijn tienerjaren.

Van al het bovenstaande kan ik me, buiten ABBA en de autoloze zondag, niet zo heel veel meer herinneren...wat ik nog wél heel goed weet uit die tijd is het alombekende bedeltje: hoop, geloof & liefde wat zeker geen hype of wereldnieuws was maar wat je wél overal kon terugvinden.

Nu decennia later komt dit bedeltje...en dan de diepe betekenis ervan, via Afrika terug op mijn pad.

Deze keer niet in bedeltjes...maar in de ware betekenis van de woorden!

Ik denk dat ik er een "hype" van ga maken...ik ga ze terug kopen, dragen én zelfs een tattoo laten zetten. Het zijn de 3 meest waardevolle woorden die er bestaan in de mensheid!

Voor diegene die aanwezig waren op het Event...dit zal ook de rode draad zijn doorheen het lied.

Rozanne is druk, de lyrics zijn al klaar...nu de melodie nog! Ik kan niet wachten!

Wat heb ik toch een "pracht" van een netwerk om me heen!

Het was een bewogen week...veel énergie begin van de week, veel co-creaties later met ondermeer eentje waar ik jullie ongetwijfeld nog over ga vertellen en die niet alleen mij maar ook HOMEST*RS gaat liften. Opnieuw krijg ik, uit onverwachte hoek, persoonlijke begeleiding waarbij er nog een blokkade dient opgeruimd te worden.

Verder vinken we de laatste voorbereidingen voor de STREET Store af.

Het is bijna zomervakantie en tijd om de volgende Street Store van Leuven aan te vragen.

Deze willen we door laten gaan begin september.

Ook kijk ik alweer uit om het volgende ondernemersevent te gaan plannen.

Er liggen ook nog projectdossiers klaar...klaar om aangevraagd te worden. Dit is écht niet mijn sterkte en hoe zei Katrin dat ook weer? Alles waar je niet goed in bent; geef het uit handen! Yes, I will.

Toeval (?) wil dat ik deze week een dame ontmoet heb die daar een kanjer in is.

Ze komt precies op tijd! :-)

Ondertussen is er ook, buiten alle verwachtingen om, een speciale band ontstaan met Francien, zij gaat me helpen met het vertalen van mijn teksten naar het Engels én ik ga haar helpen met het opzetten van haar project in Kaapstad. Lange leve "connecting the dots" !

Het was een behoorlijke uit-balans-week maar als ik nu terug kijk; eentje om blij mee te zijn en ik ben dankbaar dat ik hem mocht beleven!

Het boek van Andy Harrington "Passion into profit" is een aanrader!

Steeds lees ik in stukken...gewoon openslaan en lezen...niet van voor naar achter...nee gewoon zo.

Vanochtend sloeg ik hem open op pagina 96....

"Share not just what you know....but also what you believe"!

It's a strong one, specially today!

Volgende week zal volledig in het teken van de STREET Store staan en zal ik zoveel mogelijk ervaringen en belevingen van onze doelgroep weergeven en vooral ook de flow sharen.

Er komen geweldige vrijwilligers, ieder met hun eigen passie en talenten om te ondersteunen en we kijken er naar uit om die kwaliteiten te bundelen.

Er zal een groot energieveld boven het Dusartplein hangen, dat is een ding wat zéker is!

Dank je wel aan iedereen die HOMESTARS helpt liften!

The sky is the limit!

een mooie maan-dag gewenst!

Don't forget,

it's all about: HOPE,FAITH&LOVE,

Liefs,

Gemma


bottom of page