top of page

The MAGIC of the MOMENT!


Ik krijg steeds meer de behoefte om mijn blogs ook in het Engels te schrijven.

Enerzijds omdat Engels de universele taal is op alle sociale media en anderzijds omdat ik die taal gebruik op magische momenten én die momenten maken mijn leven magisch!

Vorige week heb ik het rustig aan gedaan na drie intense weken van de voorbereiding en uitvoering van de Street store.

Het was een week van rusten, slapen, lezen, poetsen, wassen, strijken, ouders bezoeken, vrienden bellen en vooral niet teveel "zakelijke" dingen.

Omdat ik ondertussen gewend ben aan bijzondere momenten, ervaarde ik deze week bijna als "saai", hetgeen natuurlijk niet zo was.

Het was eerder een "rustmoment" om mijn batterijen op te laden, energiën opnieuw te laten stromen en om te dagdromen om daarna weer helemaal back into my dream te stappen.

Gisterenavond overviel me het gevoel dat er geen enkel "magical moment" was geweest deze week.

Ik schrok van de gedachte én ging nadenken welke momenten van maandag tot vrijdag me wel een magisch gevoel zouden geven als ik ze zou uitvergroten zodat ze zichtbaar werden.

Ik begon ze te zien en glimlachte dankbaar.

Na dit moment voelde ik sterk de drang om mijn mails te lezen, ondanks dat ik al in bed lag.

Het meest magische moment van de week of misschien wel van de afgelopen maand…. zat precies op dat moment in mijn mailbox! Ongelooflijk!

Wauw, wauw, wauw!

Onlangs schreef ik in mijn blog over hope,geloof & liefde.

Ik kreeg ze alledrie, letterlijk en tegelijkertijd over me heen gegoten toen ik het handgemaakte filmpje zag, dat voor HOMESTARS, mezelf en alle betrokken personen met veel liefde en passie is gecreeerd.

Heel veel meer kan ik daar nu nog niet vertellen omdat het nog niet helemaal "af" is maar....

What a "crazy" moment....!

Er bestaat blijkbaar nog meer dan magie....

Soms zijn ergens geen woorden voor.

Wel, dit was mijn moment zonder woorden.

Ik keek een tweede keer en viel daarna in een diepe slaap….

…the magic of the moment!

Magische Maandag!

Liefs,

Gemma


bottom of page