top of page

HALLELUJAH!

HALLELUJAH!

Een nieuwe “cornerstone” in mijn droom:

Vanaf vandaag kun je met Rough Diamond Tours de West Coast van Zuid-Afrika ontdekken.

Rough Diamond Tours is ontstaan uit de behoefte van HOMESTARS v.z.w om zoveel mogelijk arbeidsgelegenheid te creëren.

Het is een traditionele dag tour met prachtige toeristische plekjes die afgewisseld worden met unieke momenten op speciale stopplaatsen.

Voor meer informatie of voor boekingen kun je terecht op onze website:

www.roughdiamondtours.com

www.facebook.com/roughdiamondtours

Rough Diamond Tours is een officiële partner van Cape Town Toerisme!

Graag tot ziens in Kaapstad!

HALLEJUHA!

Het ene is nog niet helemaal voltooid of het andere staat alweer te popelen om aangepakt te worden. Het volgende project neem ik van de stapel en zoals steeds het geval was, is alles al eens eerder in de “tijd” weggezet.

Mijn focus gaat nu uit naar verkoop. Verkoop van eigen en handgemaakte producten, ontworpen door en voor het grotere geheel.

De tijd vliegt én ik vind het zalig.

HALLELUJAH!

De praktische belemmeringen waar ik tegenaan liep, zijn maar een vingertopje groot als ik terugblik naar het eerste trimester van dit nieuwe jaar.

Op de momenten zelf, lijken ze soms “onoverwinnelijk” maar ik weet nu ook dat ik even geduld moet hebben en dat ik dan, soms zelfs maar een paar dagen later, zie waarom die specifieke belemmering er was en meestal was die er om me te beschermen en op één of andere manier komt een nieuwe én betere oplossing als vanzelf.

HALLELUJAH!

De evenementen voor het “thuisfront” dienen zich aan.

De aanvraag voor de 2de editie van de Street Store in Hasselt gaat deze week de deur uit.

Wil je graag deel uit maken van ons team tijdens de Street Store dag?

Geef even een seintje en je krijgt alle informatie via email toegestuurd.

Heb je spullen die je graag wil schenken zoals kleding en speelgoed? Graag!

Ben je ondernemer en kun/wil je ons financieel helpen? Deze gift is fiscaal aftrekbaar én bovendien bieden we je een unieke opportuniteit aan, je krijgt van ons een paar M2 om je bedrijf te "branden" op het Koning Dusartplein! Mis deze kans niet!

Er zal ook een 2de ondernemersavond gepland worden, wederom in de Bibliotheek van Genk maar deze zal iets anders ingevuld worden dan de eerste, wordt vervolgd...

GO WITH THE FLOW....

LOTS TO DO....

NO TIME TO WASTE....

HALLELUJAH!

Liefs,

Gemma

Thanks to Eduard for the beautiful logo made for Rough Diamond Tours!

bottom of page