top of page

Ben jij kandidaat?

Ben jij de kandidaat die we zoeken?

Om HOMESTARS verder uit te bouwen, zijn we op zoek naar een geschikte duizendpoot voor 1 dag per week.

Daarom willen we graag een student de mogelijkheid bieden om zijn of haar stage bij ons te doen.

Als jij geen student bent maar een vrijwilliger die zich 1 dag in de week een paar uurtjes kan vrijmaken om HOMESTARS te helpen, ben je ook meer dan welkom.

We zoeken ondersteuning, advies, nieuwe inzichten en hulp met het:

  • verder uit bouwen van onze website (2 talig)

  • (her) schrijven van strategieën voor verschillende projecten

  • indienen en aanvragen van project donaties

  • uitwerken en assisteren tijdens de ondernemersavonden

  • organiseren van de Street Store

  • op punt stellen en opstarten van nieuwe Sociale media

  • efficiënt opzetten van onze administratie tussen de landen Z.A / BE

  • het aanmaken van allerlei sheets

  • helpen met het opstarten van crowdfunding campagnes

én voor het bedenken, brainstormen en opstarten van nieuwe projecten voor in het Zuiden….

Er is nog zoveel mogelijk, er liggen nog zoveel kansen die we graag samen met jou wil bekijken en uitwerken, we zijn alleen nog op zoek naar JOU!

Wat denk je?

Zou jou volgende stage hierin kunnen passen?

Het mag een korte of langere periode zijn, helemaal afhankelijk van je studie.

Je krijgt alle ondersteuning vanuit management ervaring zodat we een win-win situatie creëren.

Ben jij geen student maar wel de geknipte man/vrouw met een dagje “vrije” tijd per week? Geweldig!

Er is nu (nog) geen vergoeding voorzien maar je krijgt wel de mogelijkheid om overal bij betrokken te worden, invloed uit te oefenen op de nieuwe projecten, contacten te leggen met ons netwerk in Zuid-Afrika én misschien kun je wel een keertje mee op “avontuur”!

Je hoeft ook geen boterhammen of koffie mee te brengen want die dag dat je bij ons werkt, leg ik jou in de watten terwijl jij beschikt over een eigen werkplek met alle benodigdheden om je heen.

Heb je interesse? Wil je ook graag meewerken aan het “grotere geheel”?

Twijfel niet want als je je geroepen voelt, besef dan, dat het om een reden is.

Een korte email waarin je verteld waar jouw skills, je krachten, je ervaring of wat dan ook zit om een goede bijdrage te leveren aan HOMESTARS, is voldoende.

Ik beantwoord iedere mail persoonlijk én nodig je uit als ik denk dat er “dots” te connecten vallen! J

“Connecting the dots” is nog steeds iets waar ik alle dagen mee bezig ben en wie weet kunnen we zelfs jouw idee binnenkort ook uitvoeren in Kaapstad!

Spannend!

Afgelopen week was een beetje saai. Er is niet zo heel veel gebeurd.

Enerzijds zit ik (nog steeds) vast met mijn rug en anderzijds zit ik vast in de hoeveelheid werkzaamheden waardoor ik van alles maar een “beetje” kan doen.

Prioriteiten stellen en afhandelen lukt hier bijna niet omdat het grotere en vooral projecten op iets langere termijn zijn.

Toch even een paar hoogtepunten:

  • ik heb de definitieve documenten en contracten kunnen doorsturen zodat je nu héél binnenkort de HOMESTARS Song kunt downloaden via I-tunes! J

  • de goedkeuring is binnen voor de avondmarkt in Hasselt op 20 juni! :-)

  • we zijn bezig met de projectaanvraag met deadline eind deze week

  • voorbereidingen zijn gestart voor de Street Store

  • er zijn nieuwe wegen gevonden om subsidies aan te vragen

  • een beetje verder geschreven aan mijn boek (weer een paar bladzijden) J

ah ja…en verder heb ik veel, heel veel:

gerust, gelegen, gehangen, gelopen, gehuild en veel te weinig gelachen…

Een rug hernia betekent letterlijk: te zwaar belast!

“One thing leads to another, everything is connected”

Ik wil heel graag mijn maatjes, zowel in Kaapstad als hier, bedanken om er voor me te zijn in deze moeilijke “ge” momenten.

“Dank je wel” voor de lieve woordjes, jullie liefde en energie, ik had én heb het nodig!

Liefs,

Gemma

x


bottom of page