top of page

Dedication

Voilà, hier is dan onze eerste Homestars News!

De oude blog is in een nieuw jasje gestoken en voortaan ontvang je het Homestars News 1 x per maand in je mailbox.

Wil je altijd als eerste op de hoogte blijven van ons reilen en zeilen aan de andere kant van de wereld of wil je geen enkel event of oproep missen van bij ons?

Schrijf je dan HIER in.

DEDICATION !

Het is altijd de rode draad bij alles wat je wil bereiken. Afgelopen maand werd ik serieus op de proef gesteld. Vooral de voorvallen waar ik geen controle over had, raakten me het hardst.

Mijn focus en toewijding werden verdrongen én maakte plaats voor verdriet, angst en boosheid. En vroeg ik me af: waarom?

Dedication is het toverwoord om weer op te staan en door te gaan.

BRIGHT FUTURE!

Alles wat in de pijplijn zit, tilt me terug op en laat zien dat er een prachtige toekomst is.

Mijn advies als je valt is dan ook:

  • Heb verdriet in, om en metjezelf. Huil échte tranen, geen krokodillentranen. Tranen zijn healend, het geeft je brains en emoties de gelegenheid om e.a weg te spoelen én schoon schip te maken.

  • Maak een lijstje met alle plannen die op stapel liggen voor de toekomst. Terwijl je dit doet, focust je brain automatisch op jouw “bright future” en start de vormgeving.

  • Ga wandelen of fietsen als dat nodig is want er is géén enkele reden om jezelf tekort te doen. Het is belangrijk om je geest op de juiste momenten te voorzien van de juiste "vibes en je zal zien, als je dit vanuit je pure zelf doet, er na 3 dagen een verandering plaats vind.

Ik ben dankbaar dat ik het mag ervaren én dankbaar dat ik dit kan delen.

PIPELINE!

  1. De nieuwe website staat van vandaag online. Neem alvast een kijkje op www.homestarsvzw.org én laat me gerust weten wat je er van vindt. Hier en daar moeten nog wat teksten,foto’s en video’s aangevuld of bijgewerkt worden.

  2. Op 1 augustus staan we op de avondmarkt in Hasselt en wie weet zien we elkaar daar!

  3. Op 6 augustus organiseren wij de 2de editie van de Street pop-up Store. Wil je helpen of kleding doneren, kijk dan op de website voor meer informatie.

  4. Vanaf 1 september doen we mee met Music for Life en kun je Homestars als goed doel steunen. Wil jij ons helpen en een actie op touw zetten?

  5. In oktober komt er weer een ondernemers avond. Ben je een ondernemer, neem dan zeker even contact op want co-creatie biedt vele mogelijhkheden!

Wat zit er in jouw pijplijn?

Ik ben erg benieuwd en lees het graag in je comment onder aan deze nieuwsbrief.

Een fijne zomermaand en als je vakantie hebt, geniet!

Liefs,

Gemma


bottom of page